Yousee tlf-nummer til kundeservice vedr. Mail opsætning

I info mailen fra Yousee omkring ændring af mailopsætning mm. står der et tilknyttet KUNDESERVICE-telefonnummer. På dette skulle der sidde medarbejdere, som er informeret omkring flytningen af servere for vore mail-adresser, og de skulle derfor være bedre klædt på til at guide og servicere jer, hvis I har problemer med de nye opsætninger.

Dette telefonnummer er: 70 70 40 38 og det er bemandet på hverdage fra 08:00 – 18:00

Vi kan også henvise til de udmærkede Guides til forskellige mailprogrammer, som ligger på Yousee’s hjemmeside her:

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opdater-foreningsmail

Det er konstateret, at nogle har valgt den forkerte Guide, og derfor haft problemer, så derfor lige lidt uddybning med lidt forklaring på dette billede:

Vi har også erfaret, at nogle har fulgt teksterne på billederne som Guide til opsætning, men for Outlook kan vi se, at billedteksten ikke er rigtig, men teksten i guiden er rigtig. Se nedenstående:

Dette billede er fra Guiden til Opsætning af mail i Outlook