Problemer med Yousee logon og Webmail logon.

Det er konstateret, at en del har problemer med at logge på enten Yousee Brugerprofil eller op nå Webmail adgang. Jeg har selv konstateret problemer med at logge på, via det Brugernavn jeg havde oprettet mit Yousee logon med. Jeg havde valgt at ændre det til “Carsten” i stedet for blot at være , men Yousee har i forbindelsemed omlægningen givet alle, som har erstattet deres mailadresse som brugernavn med noget andet, et samlende Brugernavn = ens “hovedmail” / først oprettede mail-adresse. I mit tilfælde .

Da jeg erstattede mit selvvalgte Brugernavn med min mailadresse, og brugte min gamle Arrownet adgangskode, så kunne jeg logge på:

Alt er imidlertid ikke i orden endnu. Har selv oplevet problemer, hvor adgang til ting kører i ring, og min Brugerprofil = brugernavn, mangler nu adgang til mine abonnementer, så jeg har f.eks ikke adgang til Web-TV. Dette bliver givet videre til Yousee mandag morgen.