Mailproblemer – Er nu løst

21/03 2019 – 07:16: Så vidt jeg kan se af mit mailprogram, er mails begyndt at virke igen 06:37 her til morgen. Vi beklager de gener, fejlen har medført. Carsten Lindholm, Sekretær.

(Omtalen af fejlen): Vi har nu fået nærmere besked om fejlen, og den vil desværre først blive rettet i løbet af natten. Hvis man har Internetforbindelse fra YouSee, skulle man kunne modtage og sende mails via Webmail (se evt. link til dette under Faneblad Internet:

https://ringefa.dk/internet/webmail-3

Info modtaget fra YouSee: “Der kan i øjeblikket forekomme problemer med foreningsmail.

Benytter du en internetforbindelse som ikke er fra YouSee eller Dansk Kabel TV, kan du opleve problemer med at tilgå din webmail. Dernæst er det ikke muligt at sende og modtage mails via mailklienter.

Arbejdet er meget omfattende, og kan derfor først udføres den kommende nat. Vi forventer derfor, at fejlen er løst senest kl. 4.00, natten til torsdag.

Vi opdaterer dig her, når vi har nyt.

Venlig hilsen
YouSee “

https://kundeservice.yousee.dk/driftsinformation.aspx#!Driftsinfo/Address/0a3f50b5-2f19-32b8-e044-0003ba298018/V2VibWFpbA==/Current/085ae061-5d33-4674-84e4-3e615861782b