SUPPORT TELEFON

Hverdage: 9.00-21.00 · Weekend: 11.00-21.00

Selvbetjening

Der er åbent i hverdagene fra kl. 09.00-21.00.

Weekender og helligdage fra kl. 11.00-21.00

Indmeldelse

Bliv medlem allerede nu via vores indmeldelsesformular

Udmeldelse

Meld dig ud via vores udmeldelsesformular

Flytning

Du kan flytte dit abonnement mellem to adresser i vores forsyningsområde

Selvbetjening

Bliv oprettet i vores selvbetjeningsmodul, så du selv kan ændre i dit abonnement

Log på selvbetjeningsmodul

Skift pakker eller opkrævningsfrekvens gennem selvbetjeningsmodulet

Der kræves

et teknikergebyr på 300 kr. hver gang, der skal åbnes, lukkes eller ændres i tv-pakker.

Indmeldelse

Udfyld denne formular for at melde dig ind i Ringe Fællesantenneforening.

Hvis du bygger nyt hus eller flytter ind som lejer i nybygget ejendom KAN der være etablerings/- og/eller tilslutningsomkostninger. Kontakt evt. foreningen inden du indmelder dig. Du vil dog altid modtage information om dette, når du får kvittering på din indmeldelse.

Når du er indmeldt, mailer vi dig adgangskode til selvbetjeningsmodulet på www.mit.ringefa.dk.
Ønsker du Internet, skal du bestille dette via selvbetjeningsmodulet, når du har modtaget adgangskode fra os.
NB: Der kan gå op til 5 arbejdsdage, inden tekniker kan åbne/lukke eller skifte pakke på adressen

Det med småt

Oplys ønsket tilmeldings/installationsdato (Leveringstiden kan variere afhængig af graden af installation) eller yderligere noter.
Ved effektuering af oprettelse tidligere end 14 dage efter bestilling, skal der til antenne@5750.dk, fremsendes mail som bekræftelse på at købelovens 14-dages fortrydelsesret bortfalder.

Udmeldelse

Udfyld denne formular for at melde dig ud af Ringe Fællesantenneforening.

Iflg. vedtægter kan der kræves op til 3 måneders varsel til udgangen af en måned, men i praksis accepterer vi en udmeldelse med løbende måned + 30 dage. Vær opmærksom på, at ved udmeldelse ophører både eventuelt TV-signal og mulighed for Internet.

Såfremt udmeldelsen sker hvor der også er TV-pakke på adressen, vil der blive opkrævet et lukningsgebyr for et teknikerbesøg på kr. 300,- inklusive moms.

NB: Der kan gå op til 5 arbejdsdage, inden tekniker kan åbne/lukke eller skifte pakke på adressen



Flytning

Udfyld denne formular hvis du skal flytte mellem to adresser i Ringe Fællesantenneforenings forsyningsområde.

Ved flytning vil der altid blive lukket på adressen der flyttes fra, og derfor opkræves et lukningsgebyr på kr. 300,- for et teknikerbesøg.


Hvis du flytter til byen så udfyld og indsend en indmeldelse. Ved fraflytning fra byen så udfyld en udmeldelse. Der kan gå op til 5 arbejdsdage, inden tekniker kan åbne/lukke eller skifte pakke på adressen.


NB: Har du Internet gennem Ringe Fællesantenneforening, så flyttes dette automatisk med til din nye adresse, og du sætter modemmet til ved indflytning. Hvis der mangler dataudtag til modemmet i den nye bolig, så meddel dette til antenne@5750.dk når du opdager dette.

Oprettelse i selvbetjeningsmodulet

Ringe Fællesantenneforening er indgået i samarbejde med ASOM-Net for derigennem at få adgang til et styrende Selvbetjeningsmodul (SB-Modul), så alle medlemmer selv kan styre og bestille tilvalg, fravalg, ekstra køb mm.

SB-Modulet giver os samtidig mulighed for at skifte til Kvartalsvis opkrævning som standard for betaling for TV-pakke mm. Alt relateret til TV og Internet kan styres via SB-Modulet.

Alle medlemmer bør derfor oprettes i SB-Modulet, og de får der igennem en række fordele: Adgang til WebTV ved oprettelse af Playmaker TV brugerprofil adgang til Viasat Film & Serier (gælder for alle med Grundpakke og op i TV-Pakke, altså IKKE ved kun Internetpakke).


Først skal du have et logon fra kassereren. Send en mail til antenne@5750.dk, og oplys følgende:

Helst mobilnummer også, da vi har problemer med at maile fra selvbetjeningsmodulet, så dit logon og adgangskode sendes så vidt muligt på en SMS: Når du har modtaget SMS’en er du klar til at oprette dig selv på Selvbetjeningsmodulet. Det gør du ved at gå ind på: https://mit.ringefa.dk, og her indtaster du dit medlemsnummer og adgangskoden fra SMS’en og følge anvisningerne.

Skift af pakke eller tilkøb

Klik herefter på ”Skift TV-pakke eller køb kanaler”

  • Bemærk, at ved skifte af TV-pakke, er det nødvendigt med et opsigelsesvarsel på løbende måned + 30 dage. Så gør du det i starten af en måned, kan der godt gå op til 2 måneder inden det effektueres.

  • Der kræves et teknikergebyr på 300 kr. hver gang, der skal åbnes, lukkes eller ændres i tv-pakker.

  • Hvis du bestiller ændringer, som betyder, at du skal have et beløb tilbagebetalt, vil dette blive fratrukket på næste opkrævning til dig.

  • Hvis man tilkøber Ekstra kanaler samt CAM-kort til at styre adgangen, så er der her en brugervejledning til kortet, samt liste over på hvilke programpladser de enkelte kanaler placerer sig.

Send os en mail

Kontakt os ved at udfylde nedenstående kontaktformular eller ring til os på følgende tlf. nr.: 4440 5750

Formularen kan ikke bruges til henvendelser angående manglende signal eller lignende, ring altid til ovenstående tlf.nummer.


Design: Mark & Storm Grafisk